~~aik terbalik plak skang~~

Published August 30, 2009 by zakiahnizuan

salam..gudmorning…shat?

sy alhamdulilah masih lg blh brpuasa penuh…esok kita akan myanbut hari merdeka..wah besh nyer cuti..hehehe..itu je yg sy igt…so ape preparation tuk merdeka?hehehe..my sayang dh prepare mercun tuk dis merdeka…hahahaha..dia mntk kt kem dia…tp x leh bgtau bape jumlah dia..karang UPP dtg serbu umah sy lak..even amik dr tempat yg halal 2..hahahaah

so mlm nie kita tgk hasil dia…jeng jeng jeng…

ok kita cite pasai puasa n cuti k..semenjak blk kmpg nie, sy mkn dgn lah byk nyer..semua mknan sy rs sedap..sedangkn sy yg msk(perasan masak sedap la 2)hahahah..sahur pun blh mkn byk gk..kalu kt umah sy,kalu sahur mkn ngan kuantiti yg byk,mau uwek uwek uwek blk…kt kmpg,x plak..maybe bgn lwt kot..suma mknan sempat dihadam..hehehe..kantoi!!..suami dia ada tya kalu dia bw kwn brbuka puasa kt umah kt penang,leh x?sbb dia tgk,sy mkn byk time ramai org..tp sy x nk sbb x larat nk msk byk2 time brbuka..rs renyah la sgt..nak tau knape lg satu dia brtanya bnda 2 kt sy?

hehehehe..skang suami sy dh dpt ‘penyakit’ sy pd awl2 pregnant dl..skang sy dh msk 2nd trimester..beliau skang dh brtukar menjadi cm sy dl..nk blk kampung tiap-tiap minggu(sy x de mslh jer)..x leh dgr bunyi bising eksoz kereta..dl kan sy yg x leh dgr,rs cm nk p letupkan eksoz org 2,dl dia ok je..sedap je tinga dia dgr..tp skrg,dia ckp,trasa ck nk bg patah je eksoz yg bunyi kuat2 2..hehehe..n dl time tido,sy rs rimas sgt bl beliau ada kt sebelah sy..trasa panas je n sesak je..tgk2 skang,beliau lak yg rs cmtu..rs rimas n sesak je..hehehe..trbalik plak..sy dh ok dh..n plg yg obvious nyer,beliau skang maleh p keje n blk keje je akan kelepet dpn tv..lth sgt2..hahaha..sy dl,sebijik cmtu..

ermm..pelik sgt..nape ‘penyakit’ sy dl blh brjangkit pd beliau..tp dl,beliau ada kata,dia tingin sgt nk rs pe yg sy rs..Allah dh makbulkn la kot permitaan dia..cma yg muntah2 je x transfer kt beliau..kalu transfer, mau kurus la hero sy sorang 2..x nk lah..sy sk tgk dia chubby2…comel..kalu kurus2 cm dl,trasa cekung je..mcm x larat nk dukung sy je..huuhuhu

ok bl blk kmpg nie…sy perasan smtg pd adik zakwan…dia mcm nk mula petah ckp..x sabar nyer sy nk tunggu dia petah ckp..msti x trlayan nti..dl x sabar nk tgk dia leh jln,bl dh blh jln, haaa x trkepung kami 1 rumah…semput separuh jln mengejar dia lari..hehehe…

bl dh blh memanjat

bl dh blh memanjat

luv dis pic

luv dis pic

ok lah…daa….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

BARELY SUPERMOMMY

The (mis)adventures of me coping with mommyhood and life..

~~Forever In Mind~~

Sweet Memories

we're happy together :-)

semoga Allah memberkati hidup kami

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

%d bloggers like this: