:: petang yg panik ::

Published January 21, 2011 by zakiahnizuan

salam…

huhuhu..nape la minggu nie minggu mndebarkan saya..smlm skali lagi ada situasi panik yg saya alami..dh la smlm sorang2 je kt umah..
time tu dalam pkul 7,zafran lapar,then sy pun ke dapur nk ambik kan nasi la tuk dia..zafran slalu nyer akan ikut jugak ke dapur brsama2 ngan sy..baru seminit saya kalih nk ambik lauk tuk dia,tiba2 dia nangis..

saya kalih2,tgk2 ada bnda tajam trtusuk kt mata dia..brderau darah saya,trus saya angkat dia,pujuk2 dia..then saya masuk bilik,buka lampu tgk kelopak mata dia dh bengkak..YA ALLAH,selamatkan la anak aku..hanya itu ja yg sy blh ckp,kelam kabut x tau nk buat pe..dh la sesorang kt umah,trus sy call suami tuk balik..pakai tudung,trus capai kunci nk p klinik..time tu,x igt dh kaki yg tgh sakit tu..bl nk keluar,kak sheila jiran saya mai ketuk pintu sbb dgr saya jerit..dia mntk hsbnd dia bw kan kami ke klinik yg trdekat..dalam kereta,sy bg dia mnum susu,then dia blh trsenyum n gelak2…ya Allah,lega la sy tgk dia ok..cma calar2 je kt kelopak..tp time tu,mmg ketar dh badan2 saya..

so smlman,sy x leh nk tido sbb dok tringt kejadian ptg tu and sy mmg x lepas dr peluk n cium dia dr blk dr klinik..huhuhuhu..

4 comments on “:: petang yg panik ::

  • ya Allah..benda2 camnila yg sy takut sgt2..
    sy pon selalu tinggalkan rafiq men sorang2 if masak or mandi n suami dah tegur ari tu jgn biar dia sorang2..
    pasni..kene more alert la ni..huhu

    mintak dijauhkan…aminnn

  • btl k.rose..lps nie kiah mmg alert dh la kalau masuk dapur..kdg2 kita ralit memasak..tp yg kiah perasan,lps2 kjadian tu,zafran pun x brp berani nk msk dapur..

  • Leave a Reply

        BARELY SUPERMOMMY

    The (mis)adventures of me coping with mommyhood and life..

    ~~Forever In Mind~~

    Sweet Memories

    we're happy together :-)

    semoga Allah memberkati hidup kami

    WordPress.com

    WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

